1. Dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów
A czasem można je policzyć nawet w milionach, bo kto zabroni Ci sprzedawać czy wykonywać usługi na całym świecie. W Polsce, jak podaje GUS, w 2022 roku dostęp do internetu miało ponad 93% osób (11 677 529 osób), a w samej Warszawie ok. 97% populacji (1 217 974, co daje nam ok. 1,2 mln internautów). Oczywiście nie da się z naszą ofertą dotrzeć z Internetem do każdego Polaka (a przynajmniej nie jest to opłacalne), ale dane mówią same za siebie. Im dłużej zwlekasz z decyzją, tym lepszą pozycję w Internecie będzie miała Twoja konkurencja. Dzieje się tak, ponieważ staż pracy w wyszukiwarce Google jest ważnym czynnikiem decydującym o pozycji strony w wyszukiwarce. Własna strona www otworzy przed Tobą nowe możliwości sprzedaży!
2. Inspirujące zaufanie
Powiedzmy sobie szczerze – brak strony internetowej w dzisiejszych czasach świadczy negatywnie o firmie i zniechęca do skorzystania z oferty, bo jest na tyle nielogiczny, że wpływa na ograniczone zaufanie. Twój klient pomyśli sobie – „Dziwne, że ta firma nie ma strony internetowej, może źle wykonuje swoje usługi i boi się negatywnych komentarzy, albo firma kiepsko się kręci, bo nie stać go nawet na tak podstawową rzecz jak nie skorzystam z ich usług, bo za kilka miesięcy mogą zbankrutować”. Domysłów i sposobów odbioru Twojej firmy może być wiele, ale jest mało prawdopodobne, aby były one pozytywne, gdy firmy nie ma w Internecie.
Z kolei dobrze przygotowana strona internetowa to coś, co utwierdza w decyzjach klienta i pozytywnie wpływa na odbiór firmy. Możemy to porównać do stacjonarnego biura czy sklepu. Dobrze zaprojektowane, czyste i urządzone biuro wzbudzi zaufanie klientów. Pomyśli – „Och, stać ich na takie fantazyjne biuro/stronę internetową, to znaczy, że firma musi być solidna, skoro ma na to wszystko tyle pieniedzy”.
3. Funkcja informacyjna
Bardzo często chcemy przekazać klientowi szczegółowe informacje o produkcie lub usłudze, nie ma nic lepszego niż dobrze przygotowana strona z opisami naszych usług lub produktów. Wystarczy, że skierujesz klienta na stronę, a tam w przystępny sposób będzie mógł zapoznać się ze wszystkimi informacjami. Dodatkowo możemy zamieścić informacje o godzinach pracy, cenniku, dniach wolnych, przerwach itp. Przede wszystkim informacja z numerem telefonu. Na stronie internetowej możemy również udostępnić Państwu do pobrania katalogi produktów, druki, formularze. Jest to wygodne zarówno dla nas, jak i dla klienta. Ma to również znaczenie na poziomie współpracy czy decyzji zakupowych.
Jeżeli nadal nie jesteś przekonany, zamów niezobowiązującą darmową konsultację w Agencji Interaktywnej SITAB, która ma w swojej ofercie strony internetowe Bydgoszcz.
- Zewnętrzny materiał partnerski